Specialista na Egypt +420 602 891 907
Časté dotazy (FAQ)


Co znamená pojem "konečné ceny"?


Pojem "konečné ceny" znamená, že v ceně, kterou vidíte zobrazenou na webu jsou zahrnuty kromě ceny za ubytování a letenku také už i letištní poplatky. To znamená, že k ceně se připočítávají už jen volitelné (nepovinné) příplatky - víza a cestovní pojištění, případně další dle požadavků klientů.


Je rozdíl, když si zájezd zakoupím přímo ve vaší kanceláři nebo u vašeho autorizovaného prodejce?

Jako ve všech našich pobočkách, tak i u autorizovaného prodejce Vám garantujeme stejné ceny.


Jsou všechny vaše zájezdy uvedené na webových stránkách?

Každou aktuální nabídku zájezdů najdete na našich webových stránkách. Zde si můžete zájezd vyhledat přesně podle vašich kritérií a v případě zájmu si můžete objednat zájezd i přímo přes internet.


Jaká je vaše nabídka Last minute zájezdů?
V průběhu celého roku naše CK vypisuje dodatečné nabídky. Jde například o nové hotely, termíny či zlevněné zájezdy, tzv. Last minute. O těchto nabídkách se můžete informovat na internetových stránkách nebo na prodejních místech.


Jak dlouho předem vycházejí Last minute nabídky?
Last minute vycházejí v krátkém čase (cca 1 týden) před odletem, v závislosti na volných kapacitách.

Někdy se může stát, že nové Last minute jsou v nabídce pouze 2-3 dny před odletem. Nicméně vycházejí také takzvané Speciální nabídky za vyhovujících podmínek např. ALL za cenu POP a to někdy už 2 nebo 1 měsíc před odletem. Doporučujeme Vám proto sledovat naše aktuální nabídky na našich webových stránkách, které jsou denně aktualizovány.


Kdo vyřizuje mou rezervaci přes internet?
Vyškolený tým pracovníků se postará o Vaši rezervaci, kterou jste poslali přes on-line prodej a v případě jakýchkoliv dotazů Vám budou k dispozici. Tento tým, bude s vámi komunikovat mailem nebo telefonicky (dle Vašeho přání), dokud se dokončí všechny potřebné záležitosti.


Co všechno od vás obdržím po zakoupení zájezdu?
Po zakoupení zájezdu obdržíte kopii Smlouvy o obstarání zájezdu s uvedením hlavních charakteristik objednaného zájezdu a cenou podmínek, Všeobecné podmínky CK Sunflower Tours a pojišťovny. Spolu se Smlouvou o obstarání zájezdu obdržíte i doklady o zákonném pojištění CK Sunflower Tours proti insolventnosti.


Transfery z letiště do hotelu jsou zahrnuty v ceně zájezdu?
V ceně zájezdu je zahrnuta o. i. i cena transferu z letiště do hotelu po příletu a cena transferu z hotelu na letiště při zpátečním letu.

 

S jakými leteckými společnostmi létáte?
Všechny lety provádíme renomovanými leteckými společnostmi formou tzv. charterových letů - Al Masria, Orange2Fly nebo na pravidelných linkách Air Cairo, Smart Wings.

 

Jaká je maximální povolená hmotnost zavazadel na vašich letech?
CK Sunflower Tours má dohodnuté vyhovující podmínky s leteckými spoločnostmi Air Cairo, Al Masria, Orange2Fly nebo Smart Wings. Lety s těmito leteckými společnostmi mají povolenou hmotnost zavazadel: Air Cairo 23 kg + 7 kg příručního zavazadla, Smart Wings - 23 kg+8 kg, Al Masria 20kg + 5 kg, Orange2Fly 20kg + 5kg.V případě překročení maximální povolené hmotnosti zavazadel, si letecké společnosti účtují poplatky za nadváhu. O konkrétní výši poplakat se můžete předem informovat v centrále CK Sunflower Tours.

Kdo se bude o nás starat po příletu do destinace?
Po příletu Vás na letišti bude čekat česky nebo slovensky hovořící delegát, který organizuje transfery z / na letiště, informační schůzky a prodej fakultativních výletů. Na recepci každého hotelu najdete informační knihu a nástěnku CK Sunflower Tours, kde jsou uvedeny termíny schůzek, kontakt na delegáta a informace o odletu.

Může cestovat jedna osoba sama a co musí zaplatit, pokud chce být ubytována sama v pokoji?
Pokud cestujete sám (a), musíte uhradit povinný příplatek za jednolůžkový pokoj. Výše tohoto příplatku se liší podle kategorie hotelu a podle délky pobytu. Příplatek za jednolůžkový pokoj najdete v ceníku.

Je možné pobyt si prodloužit?
Pokud se rozhodnete prodloužit si pobyt Vaší dovolené ještě před vycestováním na dovolenou, musíte si u nás nejprve ověřit, zda jsou volná místa v letadle pro návrat, který si přejete. Pokud to bude možné, spočítáme Vám doplatek, který je nutný uhradit ještě před odletem a udělá se Vám oprava cestovní smlouvy. Pokud byste se rozhodli prodloužit si pobyt až na místě, kontaktujte delegáta, který Vám zjistí, zda je to možné a doplatek pak uhradíte delegátovi, nebo ho uhradí vaši rodinní příslušníci v ČR v kanceláři Sunflower Tours.

Kdy dostanu podrobnější informace o odletu? Může se stát, že se odletové časy ještě změní?
7 dní před odletem budete mít připravené na místě, kde jste si zájezd zakoupili, pokyny na cestu, v nichž bude uveden čas odletu, návratu a místa najednou na letišti. Čas odletu se může ve výjimečných případech ještě změnit, i když jste již pokyny k odletu obdrželi. V takovém případě Vás budeme telefonicky,

resp. e-mailem informovat o změně času odletu.

Kdy obdržím letenky, ubytovací poukazy a ostatní potřebné doklady?
Letenky, ubytovací poukazy a další potřebné doklady obdržíte od zástupce CK Sunflower Tours na letišti, v odletové hale 2 hodiny před odletem v stánku CK Sunflower Tours.


Dá se už předem rezervovat místo v letadle?
Předem zarezervovat si konkrétní místo v letadle není možné. Doporučujeme klientům, aby se při odbavení dostavili co nejdříve na check-in přepážku, kde mohou o daný požadavek na místo v letadle požádat přímo pracovníka check-in přepážky.

 

Je možné si ve vybraném hotelu zajistit výhled na moře?
Přidělování jednotlivých pokojů je výhradně v kompetenci hotelové recepci a naše cestovní kancelář na to nemá vliv, protože závisí na momentální disponibilitě kapacit v daném hotelu. K požadavkům klientů se snažíme přihlížet, ale tyto požadavky nemůžeme garantovat, pokud se nejedná o zaplacenou službu. V některých hotelech je možné připlatit si pokoj s výhledem na moře, v takovém případě ji máte garantovanou. Výši příplatku naleznete v ceníku.

Jaký je rozdíl mezi polopenzí, plnou penzí a All inclusive?
Polopenze zahrnuje snídaně a večeře. Plná penze zahrnuje snídaně, obědy a večeře. U polopenze a plné penze nejsou v ceně započítány nápoje, ty si musíte dokupovat zvlášť. All inclusive zahrnuje snídaně, obědy, večeře, drobné občerstvení během dne a také nápoje / nealko a alkoholické místní výroby /.

Rozsah a nabídka stravování odpovídá kategorii a ceně hotelu. Některé hotely poskytují

služby Ultra all inclusive, což obecně znamená, že se jedná o program All inclusive poskytován denně

až do 24. hodiny. Jednotlivé hotely mají v programu útrat All inclusive obohacenou nabídku a vyšší standard oproti All inclusive.

Kolik peněz doporučujete si vzít jako kapesné?
Konkrétní výše kapesného nelze doporučit, záleží jen na Vašem uvážení. Popřemýšlejte, zda si plánujete zakoupit na místě nějaké fakultativní výlety, suvenýry, atd. Nezapomeňte, že pokud nemáte objednané stravování All inclusive, musíte si hradit v hotelu nápoje k jídlu.
  
Jak se přesně počítá délka zájezdu?
Na základě mezinárodně platných pravidel a Všeobecných podmínek CK Sunflower Tours je délka zájezdu určována počtem nocí a řídí se podle tzv. "Hotelových dnů" tj od 12:00 hod. jednoho dne do 12:00 hod. následujícího dne je jeden hotelový den. Přímo v katalozích upozorňujeme, že např. jedna noc je v případě pozdních nočních příletů započtena do délky zájezdu, pokud je klient ubytován do 12. hod. poledne následujícího dne.
 
Které jídlo čerpáme jako první, po příjezdu do hotelu?
Nárok na čerpání hotelových služeb Vám vzniká od 12:00 hod prvního hotelového dne. Jelikož je letecká přeprava realizována prostřednictvím nepravidelných charterových letů, Váš příjezd do hotelu je závislý od příletu letadla. Na základě Všeobecných podmínek a vyhrazených kompetenci leteckých společností ohledně odletových časů, CK Sunflower Tours nenese odpovědnost za zmeškání jídla v případě pozdního příletu resp. včasného odletu. V takových případech se ale snažíme vycházet v rámci našich kompetenci klientům vstříc a např. v tuniských hotelích mají klienti s polopenzí zajištěn oběd, jako formu náhrady za zmeškané jídlo.
 
Pokud si chci být jistý, že odlet bude např. v dopoledních hodinách, víte mi předeslat, který termín si mám vybrat?
Letecká přeprava našich klientů je realizována formou charterových letů, z tohoto důvodu odletové časy závisí od příslušných leteckých společností a jsou výhradně v kompetenci leteckých společností. Charterové lety, nakolik jsou realizovány pouze v určitém období roku, musí dát přednost pravidelným linkám, které jezdí během celého roku a nesmí rušit harmonogram pravidelných linek. Tato skutečnost se odráží také na výrazné cenové rozdíly mezi letenkou na let pravidelnou linkou a charterovou letenkou. Odletové časy charterových letů jsou určovány na základě příslušných pravidel a mezinárodních směrnic. Letecké společnosti mají vyhrazené právo na změnu odletových časů, proto Vám cestovní kancelář s určitostí nemůže zaručit přesný čas odletu, může Vám oznámit pouze předpokládaný čas odletu. Odletové časy, které jsou potvrzeny 7 dní před odletem, se však zvyknou měnit už jen zřídka a ve výjimečných případech


Kdo je v případě zpoždění letu kompetentní a odpovědný za zajištění potřebné péče o cestující?
Cestovní kancelář nemá žádný vliv nejen na odletové časy, ale nemůže žádným směrem ovlivnit ani případné zpoždění letadla. Bohužel, z technických důvodů dochází i ke zpoždění letadel. V případě zpoždění letadla jsou vždy kompetentní resorty leteckých společností a místních zpráv letišť odpovědné za flexibilní a operativní přizpůsobení se vzniklé situaci, tj. podle délky zpoždění zajistit pro klienty občerstvení,

příp. náhradní ubytování. Pracovníci cestovní kanceláře nemají povolen vstup do bezcelní zóny.
 
Bývají v hotelích ubytováni i místní obyvatelé?
Při návštěvě cizí země patří mezi základní pravidla, že host respektuje obyvatele této země, jejich kulturu a zvyky. Bylo by nevhodné, separovat domácích obyvatel, přesto víme, že např. tuniské egyptské hotely se snaží přiměřeným a adekvátním způsobem vytvořit pro evropské turisty vyhovující prostředí. Je třeba však respektovat i to, že hoteloví hosté z arabských zemí mají stejné právo využívat služeb hotelu jako evropští klienti.
 
Lehátka a slunečníky jsou k dispozici pro všechny hosty?
Počet lehátek a slunečníků na pláži i u bazénu je vždy přizpůsoben vyhrazenému prostoru a každopádně není reálné, aby byl identický s počtem klientů hotelu, vzhledem ke kapacitě hotelu. Na tuto skutečnost upozorňujeme i ve Všeobecných podmínkách CK Sunflower Tours: "Počet lehátek u bazénu a na pláži nebývá identický s počtem hostů, ale odpovídá adekvátně vyhrazené ploše." Případné zpoplatňování půjčování lehátek závisí na konkrétním hotelu.
 
Jak mohu předejít zklamání z dovolené?
Především doporučujeme, abyste vybrali hotel, který se podle popisu a referenci prodejce nejvíce přibližuje k Vašim představám. Dále je třeba věnovat pozornost informacím v katalozích a v neposlední řadě Všeobecným podmínkám CK Sunflower Tours. Naši referenti Vám ochotně pomohou při výběru dovolené dle Vašich požadavků a rádi odpovídají i na případné specifické otázky, týkající se Vašeho zájezdu.
 
Kdo určuje kategorie jednotlivých hotelů?
Kategorizace tuniských a egyptských hotelů spadá výhradně do kompetence místních zodpovědných orgánů (např. ONTT- Tuniský národní úřad pro cestovní ruch, ministerstvo turismu) a probíhá na základě platných norem, které však nejsou shodné s normami platnými v České republice.
 



návrat nahoru