SUNFLOWER
TOURS s.r.o.
IČO: 039 079 29
Reklamační řád upravuje právní vztahy vzniklé mezi objednatelem (ve smyslu
Všeobecných podmínek CK Sunflower Tours) a CK Sunflower Tours podle zákona č. 250
/ 2007 CFU o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, zákona
281/2001 CFU o zájezdech, podmínkách podnikání cestovních kanceláří a
cestovních agentur a občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
Reklamační řád slouží k správnému postupu uplatňování práv klienta při
vyřizování správnosti a kvality služeb.
Právo na uplatnění reklamace
1. Objednatel má právo požadovat řádné poskytnutí všech zaplacených a smluvně
sjednaných služeb.
Objednatel má právo na reklamaci v případě, že zjistí nedostatky v kvalitě nebo rozsahu poskytovaných
a smluvně dohodnutých služeb, nebo pokud tyto služby nekorespondují s úrovní služeb prezentovaných
v katalogu CK Sunflower Tours.
2. Objednatel je povinen neprodleně oznámit zjištěné nedostatky a chyby přímo v
místě jejich vzniku
zástupci nebo delegátovi CK Sunflower Tours a poskytnout součinnost potřebnou k jejich odstranění.
O uplatnění této povinnosti je třeba provést písemný záznam ve spolupráci se zástupcem CK Sunflower
Tours. V případě, že tak zákazník neučiní, dochází k zániku nároků objednavatele. Případné nedostatky
mohou být také oznámeny na recepci hotelu, příp. recepcí potvrzeno.
3. Objednavatel má právo uplatnit si nárok na reklamaci, a to ve vlastním jméně
nebo na základě plné moci
jménem jiných osob. Reklamace jsou posuzovány individuálně, z tohoto důvodu je třeba, aby si případné
reklamace uplatňovali objednatelé maximálně v zastoupení osob uvedených ve vlastní cestovní smlouvě.
4. Reklamace musí být doručena v písemné formě na adresu sídla CK Sunflower
Tours neprodleně po návratu z dovolené, protože v opačném případě mohou nastat
komplikace s důkazním materiálem,
nejpozději však do 3 měsíců od skončení zájezdu.
5. Za důvod k reklamaci nejsou považovány události a skutečnosti, které spadají
do pojistného krytí,
příp. jsou z pojistného krytí vyňaty. Cestovní kancelář nenese žádnou odpovědnost a neručí za úroveň, cenu, případně vzniklou škodu u služeb, které nejsou dojednané v cestovní smlouvě, pořádaných jinými
subjekty, které si zákazník objedná na místě u delegáta, hotelu či jiných organizací. Za předmět reklamace nemůže být považován výlet zdarma nebo dárek zdarma.
6. Reklamační protokol musí obsahovat:
a) označení zájezdu - místo pobytu, termín pobytu,
rezervační číslo
b) identifikace reklamující osoby - jméno,
korespondenční adresa
c) popis vadně poskytnuté služby, resp. údaj o
neposkytnuté službě
d) podpis delegáta CK Sunflower Tours
Vyřizování reklamací
1) Reklamace podané přímo v místě pobytu je oprávněn přijímat delegát CK Sunflower Tours.
2) Písemné reklamace podané přímo v CK Sunflower Tours budou vyřizovány do 30 dnů ode dne doručení
reklamace.
Tento
reklamační řád nabývá účinnosti od 08.11.2019
V Praze dne 08.11.2019